دکتر علیرضا یکتادوست

دکتر علیرضا یکتادوست

دکتر علیرضا یکتادوست تابستان سال ۵۵ در تهران به دنیا اومدند و فارغ التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

دکتر یکتادوست سال‌ها بعد از اینکه در مقطع دکتری عمومی داروسازی فارغ‌التحصیل شدن؛ تصمیم گرفتن تخصص مدیریت و اقتصاد دارو بخونن و سال ۹۷ PHD مدیریت و اقتصاد دارو رو از دانشگاه تهران اخذ کردن.

دکتر علاقه وافری به تدریس دارن و درس‌های متفاوتی در دانشگاه‌های مختلف رو طی سالیان متمادی تدریس کردن از جمله تدریس دروس مرتبط با مدیریت و اقتصاد در دانشگاه‌های تهران، آزاد تهران، یزد، زنجان و …..

جالبه بدونید که دکتر یکتادوست بیش از یک دهه در یکی از دبیرستان‌های معروف تهران معلم بودن و دروس شیمی و همچنین المپیادهای مرتبط با رشته شیمی رو تدریس می‌کردن.

عشق و علاقه به تدریس بعد از سال‌ها هنوز در وجود دکتر هست و با اینکه حجم کاری زیادی رو در صنعت دارن اما همچنان تدریس رو ادامه دادن و دوره‌های MBA و DBA دارویی رو تدریس میکنن.

اگه قرار باشه سوابق کاری دکتر رو ذکر کنیم باید صفحه‌ها در موردش بنویسیم اما در این حد کافیه که ایشون تقریبا در تمام دپارتمان‌ها از تحقق و توسعه گرفته تا مارکتینگ و فروش کار کردن.

احتمالا کسایی که دکتر رو اخیرا به واسطه مطالب مدیریتی میشناسن باور نکنن که ایشون سال‌های سال مدیر تحقیق و توسعه شرکت اکسیر بودن. جالب بودن داستان به همینجا ختم نمیشه و دکتر حدودا یکسالی رو به عنوان مدیر تضمین کیفیت شرکت اکسیر فعالیت کردن.

بعد از این تجریه وارد حیطه مشاوره شدن و مشاور مدیرعامل شرکت‌های مطرحی از جمله الحاوی، سبحان انکولوژی، اکسیر و … بودن.

از سال ۹۳ تا ۹۶ دکتر یکتادوست به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی هلدینگ تیپیکو مشغول به کار بودن و با توجه به سوابقی که داشتن و همچنین دانشی که در حیطه برنامه‌ریزی کسب کرده بودند؛ به عنوان سرپرست اداره نظارت بر زنجیره تامین دارو منصوب شدن و یکسالی این مسيولیت رو برعهده داشتن اما تصمیم گرفتن از سازمان حدا بشن و مجدد به هلدینگ تیپیکو برگردن. چند ماه بعد از اینکه از سازمان جدا شدن به عنوان رییس هیات مدیره داروپخش انتخاب شدن و همچنین مشاور مدیرعامل وقت هلدینگ تیپیکو هم بودن.

از بهار سال ۹۸ ایشون در قالب معاون نظارت بر زنجیره تامین هلدینگ تیپیکو فعالیت کردن و بعد از اون هم معاون امور شرکت‌های تیپیکو شدن.