دکتر بهزاد مصطفوی

دکتر بهزاد مصطفوی

دکتر بهزاد مصطفوی متولد اول شهریور سال ۱۳۴۵ در تهران هستن که اواسط دهه هفتاد از رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ‌التحصیل شدن.

دکتر حدودا دو سالی رو در داروخانه‌های دانشکده‌ داروسازی تهران شیفت دادن و همزمان بازرس ویژه وزارت بهداشت هم بودن.

بعد از اینکه دکتر مصطفوی فارغ‌التحصیل شدن، اولین شرکتی که مشغول به کار شدن البرز دارو بوده.

دکتر اونجا حدودا دو سال رو مدیر آزمایشگاه بودن و سال ۷۷ مسیرشون رو در صنعت داروسازی عوض کردن و وارد صنعت پخش دارو شدن. ایشون ۶ سال مسئول فنی شرکت پخش البرز بودن که اون زمان جزو بزرگترین شرکت‌های پخش دارو تو ایران بود.

سال ۸۳ از پخش البرز جدا شدن و مجددا کار در کارخانه‌های دارویی رو انتخاب کردن و اینبار وارذ یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ تیپیکو شدن که در حال حاضر و با اختلاف خیلی زیادی، بزرگترین هلدینگ دارویی کشوره.

دکتر کمتر از یکسال مدیر انبار و برنامه‌ریزی شرکت رازک بودن که جزو معدود شرکت‌هایی هست که در زمینه تولید أنواع مختلفی از داروهای دامی هم فعالیت داره.

سال ۸۴ بود که پیشنهاد مدیرعاملی شرکت ایران دارو به دکتر مصطفوی داده شد و ایشون بعد از بررسی همه‌جانبه شرایط این مسيولیت سنگین رو پذیرفتن و تا سال ۸۶ مدیرعامل این شرکت بودن.

بعد از یه تجربه دو ساله مدیریت، دکتر مصطفوی یه مدت کوتاهی، مسئول فنی شرکت اسوه شدن و بلافاصله بعدش از شرکت شهردارو سردرآوردن و مدیریت کارخانه رو تا سال ۹۲ برعهده داشتن. روزای سخت تحریم و کمبود مواد اولیه و سختی کار تو این شرایط تجربه‌های خیلی زیادی برای دکتر به ارمغان آورد و بعدش وارد شرکت بزرگ الحاوی شدن که هممون تقریبا با اون نوافن آبی جادوییش میشناسیم اما خب کلی محصول دیگه در شکل‌های مختلف داره و چند سالی هست که داره تلاش میکنه بخشی از بازار داروهای دیابتی رو در اختیار بگیره.

دکتر از سال ۹۲ تا ۹۴ تو پوزیشن‌های مختلفی از مدیر برنامه‌ریزی گرفته تا تضمین کیفیت شرکت الحاوی رو برعهده داشتن و‌ بعدش هم مدیر توسعه داروهای جدید این شرکت شدن.

دکتر مصطفوی در حال حاضر، مدیر تولید شرکت خوارزمی هستن و تقریبا یه دور همه‌جای صنعت زدن و تجربیات جذابی دارن به خصوص در بحث تولید که خلا داروسازهای ماهر تو این حیطه به طور محسوسی احساس میشه …