دکتر ایمان ایرانمنش

دکتر ایمان ایرانمنش

دکتر ایرانمنش دارنده رتبه ۵۸ کنکور سراسری و فارغ التحصیل داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستن.

ایشون استارت کارشون رو از پایین‌ترین رده‌های سازمان غذا و دارو شروع کردن و به بالاترین پست‌های سازمانی در صنعت داروسازی رسیدن.

در ابتدای مسیر ایشون کارشناس اداره مکمل‌ّهای غذایی بودن و بعدش وارد اداره برنامه‌ریزی غذا شدن و در انتها هم به عنوان مسئول دپارتمان پایش و تامین دارو منصوب شدن و بعدش از سازمان غذا و دارو جدا شدن.

به دلیل سابقه مطالعاتی و علاقه‌ای که داشتن، وارد صنعت داروسازی شدن و در قالب مدیر رگولاتوری، مسئول فنی و مدیر تضمین کیفیت در شرکت داروسازی دکتر عبیدی مشغول به فعالیت شدن.

بعد از شرکت عبیدی، مسیر پر فراز و نشیب دکتر ایرانمنش در شرکت الحاوی آغاز شد. ایشون در معاون کیفیت – رگولاتوری و مسئول فنی شرکت الحاوی بودن اما بعد از مدتی به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شدن.

بعد از این تجربه سخت و پر چالش، دکتر مسیرشون رو در زمینه مدیریت کیفیت ادامه دادن و به عنوان معاون کیفیت و مشاور مدیر عامل کارخانجات داروپخش منصوب شدن و تغییر و تحول‌های اساسی در زمینه مدیریت کیفیت در شرکت داروپخش ایجاد کردند.

به همراه دکتر محلاتی وارد مجموعه بن‌دا شدن و اونجا هم معاونت کیفیت – رگولاتوری گروه رو برعهده داشتن.

در تمام این سال‌ها ایشون از تدریس غافل نبودن و دوره‌های متعددی در زمینه کیفیت و جی ام پی صنعت دارو برگزار کردن که افراد زیادی با مفاهیم بنیادی مدیریت کیفیت در صنعت داروسازی آشنا شدن.